lördag 28 september 2013

Pater Noster

I torsdags och fredags var jag iväg med jobbet på teambulding ute i Göteborgs skärgård. Och när jag säger teambuilding så menar jag inte att vi var iväg på någon form av vin&sprit-resa. Nej jag menar faktiskt en seriös aktivitet där vi fokuserade på två saker, nämligen dels att lära känna varandra (och oss själva) bättre men också på hur vi kan arbeta för att bli bättre på att kommunicera. Två otroligt viktiga ämnen som jag tror många skulle må bra av att arbeta mer med.
teambuilding men jobbetteambuilding men jobbet
Extra lyxigt blev det förstås just tack vare det fantastiska vädret och den fantastiska platsen vi var på. Pater Noster - Hamneskär. En härlig liten pärla utanför Marstrand. Jag fick dessutom lära mig att öppna ostron också. Dock får jag spara själva avsmakningen till en annan gång men det gör inte så mycket. Mina kollegor verkade nämligen ha ganska delade åsikter vad gäller smaken...
teambuilding men jobbetteambuilding men jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!