fredag 22 november 2013

Lugn helg väntar

Vad härligt det är med internet när det är så smidigt att slänga ur sig en fråga om tips och genast få massor av bra sådana! Gårdagens lista ska definitivt kompletteras och finjusteras lite - tusen tack för hjälpen!
år 2010-52
Jag laddar inför en väldans lugn helg eftersom Kristoffer är på Yasuragi och blir ompysslad. Det är han verkligen värd med tanke på hur mycket han har jobbat. Fast han tycker att det är jobbigt att åka bort ifall något skulle hända. Själv är jag inte det minsta orolig för att bebisen tänker komma redan nu. Det känns liksom som att jag har haft en så löjligt enkel och vanlig graviditet än så länge att jag liksom räknar med att den kommer att fortsätta vara sådan tiden ut. Och så tycker jag nog att vi förtjänar någon form av "heads up", typ en förvärk eller så...
Yasuragis "lounge and sake bar" 


























Hursomhelst tycker jag att spa är ett bra sätt att börja varva ner på inför nästa stora förändring i livet. Även om det bara är för en av oss. Jag hoppas också att bebisen väntar med att komma ut till nästa år så att både Kristoffer och jag får en härligt lång "semester" innan. Kristoffer tänker nog jobba till den 11/12 och jag hade tänkt att jag skulle jobba till den 13/12, men den 11/12 börjar låta som ett väldigt bra datum... Så vi får se, jag kanske går hem någon dag tidigare än vad ursprungsplanen var.

Well well. Jag får klura lite på det där med ledigheten... Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!