söndag 22 december 2013

40+0

Min app påstår att jag är 1 dag över tiden idag. Bah, säger jag. Jag ligger fortfarande i samma spann där 88% av alla kvinnor föder (vilket jag också kommer att göra om 1 vecka och 6 dagar) så jag känner mig varken orolig eller stressad. Vår lilla bebis verkar ju trivas bra därinne och det är ändå huvudsaken. Faktum är att jag vore väldigt glad om han väntade med att komma ut till 2014, men vi får väl se. Han kanske är jättenyfiken på att träffa oss och vem är jag då att säga att han bör tänka taktiskt och vänta till januari? I morgon är det i alla fall dags för en ny kontroll hos barnmorskan (ja, förutsatt att baby Jesus inte har tittat ut innan förstås) för att kolla så att allt verkar vara bra.
Johan&Cias bröllopsfest
(Vem skulle inte vara nyfiken på att träffa två såhär festliga päron? Med krocketklubbor och allt...) Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!