fredag 28 februari 2014

10 saker ni inte visste om mig

...för det är ingen vanlig dag nej det är MIN födelsedag! Hurra Hurra Hurra!

Det firar jag här på bloggen med att lista 10 saker ni (kanske) inte visste om mig.
Ely - 20121123 - 10
  1. Jag tycker att getter och kaniner är läskiga
  2. Jag drömmer om att en dag få öppna en mataffär där alla varor är fair-trade, ekologiska och närproducerade. Invändigt ska det kännas som att gå in i en saluhall med kyrkligt högt i tak och det ska finnas stora fönster med spröjs
  3. Jag tycker inte om att vara längst ut när jag badar i havet eller i en sjö eftersom jag är rädd att bli biten av en haj/gammelgädda
  4. Slöseri är bland det värsta jag vet
  5. Jag har svårt att kolla på matlagningsprogram när jag äter. Jag bli liksom äcklad av det
  6. Jag är dålig på att slutföra saker. Jag kan t.ex. börja städa i ett rum, för att sedan komma på att jag ska dricka ett glas vatten och då inser att jag behöver vattna blommorna, sedan bestämmer jag mig för att jag behöver skriva en anteckning i min dagbok när jag kommer på att jag ska slå in ett paket vilket... osv osv. Blir inte mycket städat...
  7. Jag kan köpa allt mellan stl 36-39 i skostorlek
  8. Jag gillar att städa badrum
  9. Jag har jättedåligt morgonhumör.
  10. På låg/mellanstadiet var jag den enda av barnen som kunde och vågade nacka en abborre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!