torsdag 13 februari 2014

Risiga bilder men fint motiv

Alltså jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig men de senaste månaderna har jag typ bara kunnat ta bra bilder i naturligt ljus. Majoriteten av alla bilder jag tagit i lite halvtaskig belysning blir gryniga, gulgröna och bara jävligt fula. Jag vet att det beror på att jag inte orkar sätta mig in i exakt hur jag ska ställa in kameran för att det ska bli bra. Men som sagt. Jag orkar inte. Istället kör jag mest på nödlösningen att göra bilderna svartvita, men det är knappt så att det ens fungerar. Tur att jag i alla fall har ett fint motiv att rikta linsen mot. Synd bara att jag vet att bildern hade kunnat bli ännu bättre om jag bara tog mig i kragen...
20140114-IMG_063920140114-IMG_0640

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!