tisdag 18 februari 2014

Sju veckor

Idag blir Aaron sju veckor. Helt galet. Nästan TVÅ MÅNADER GAMMAL har han blivit vår lilla pojke. Tänkte därför att jag skulle dela med mig av en gillar/ogillar lista a la baby, just nu.
Dop i TrollhättanWashington DC
Saker Aaron gillar
  • Närhet
  • Mat - big time (vi snackar pure pure white gold varannan timme, typ)
  • Bada (ibland)
  • Massage av låren (och ibland av ryggen)
  • "Bullriga" miljöer
  • Babysittern


Saker Aaron ogillar
  • Åka bil
  • Åka vagn
  • Massage av magen
  • Sova själv

Och så (eftersom det faktiskt är min blogg) en liten gilla/ogilla lista a la baby mama
Påskfirande i sjötorpAlla hjärtans dag present

Saker jag (baby mama) gillar
  • Aaron
  • Sova
  • Godis

Saker jag ogillar
  • Ledsen Aaron
  • Gå på toa
  • Lukta svett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!