fredag 14 mars 2014

Fredagen i punktform

Saker jag stör mig på idag

år 2011-14-2
Saker som känns awesome

  • Det är fredag! Hurra! Två hela dagar med Kristoffer. Känns som att vi knappt har sett varandra alls i veckan. Plus att jag ska träffa mina kusiner och lillebror i helgen. Kommer bli grymt!
  • Vädret. Underbara vårväder med nysopade gator, fulla lekplatser, solglasögon och folk som gladeligen fikar utomhus.
  • EDIT: AARON SOMNADE HELT SJÄLV! Jag känner mig helt knäpp. Det har aldrig hänt innan. Jag gick för att värma vetekudden till brösten och så ligger han där och ler mot mig och ser sömning ut och så helt plötsligt bestämmer han sig för att han vill sova. Bara sådär. Utan amning. Utan vaggande. Utan vagn. Och utan min skönsång. Vad händer egentligen?! 

Glad fredag och trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!