tisdag 4 mars 2014

nio veckor

Det börjar nästan bli svårt att hålla koll på hur gammal Aaron är i veckor nu när han snart fyller tvåsiffrigt. Jag borde ju börja hålla koll i månader men av någon anledning vill jag inte riktigt gå över till det. Av någon udda anledning tycker jag nämligen att månadsräkning är lite för inexakt. Antalet dagar varierar ju varje månad liksom...

Jaja.

Nio veckor. Tänk. NIO veckor! Och precis när jag tror att vi börjar få rutin på något så ändras allt igen. Well. Jag antar att det är så det är den första tiden. När vi pratar med kompisar låter det i alla fall som det... Men med risk för att ta ut segern i förskott så måste jag säga att vår promenad/nappträning går riktigt bra. Inte för att han sover några långpass. Och sant är att vi fortfarande måste stanna ofta för att pluppa in nappen. Men oj vilken skillnad den senaste veckan har varit jämfört med veckan innan. Nu återstår kanske bara att komma på hur vi ska få honom att trivas lite bättre i bilen...
På besök hos familjen Stål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!