onsdag 19 mars 2014

Välkommen lilla kusin!

I natt fick Aaron ännu en kusin. En otroligt efterlängtad liten Frank som av bilderna är döma är helt perfekt och alldeles alldeles underbar. Jag började helt otippat fulgråta när nyheten nådde mig eftersom det är något av en dröm som går i uppfyllelse för mig att se mitt eget barn få en kusin i precis samma ålder som han själv. Det kanske låter löjligt för er men eftersom det är något jag hoppats på hela livet så känns det hissnande och helt makalöst att det faktiskt har slagit in. Men framförallt tycker jag att det är helt fantastiskt att den här kvartetten har utökats till en kvintett.
Kusinmys
Kusinmys
(Längtar också lite efter att få träffas allihop för att kunna ta massa nya kusinbilder - i lite bättre ljus...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!