fredag 27 juni 2014

Jordglobar, luftballonger och pappersdjur

Jag har lite pysselabstinens just nu. Vill testa en massa saker som jag hittat på pinterest, men det blir liksom aldrig av. Dels känns det som att det är ett sådant stort projekt att plocka fram pysselsakerna när vi redan har ungefär tusen saker överallt. Och sedan är det ju en liten herre som ibland sover 50 min för att sedan sova 16, för att sedan smacka in ett 1,5h pass. Väldigt oförutsägbart med andra ord. Jag tänker mig dock att situationen kommer att vara helt annorlunda när vi flyttar till huset. Men i väntan på det pinnar jag idéer på pinterest och pysslar lite smått. Det är tur att vi har missat så många födelsedagar så att jag i alla fall får slå in lite paket nu.
Midsommar 2014
foto: Jag (det är alltså det knappt synliga armbandet som Kristoffer har på sig som jag har klurat ihop)
        Mina Brinkey
        The Joyeful Journey
        Make and Create

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!