onsdag 15 juli 2015

Sommarläsning

Nu har jag hittat tre böcker som jag skulle vilja läsa i sommar nämligen:
Sommarläsning Sommarläsning
Tänkte dock läsa dem i ordning Bonjour Tristesse, Steglistan och sist Utvandrarna eftersom det finns ytterligare ett gäng böcker av Vilhelm Moberg i samma serie. Och då tänker jag att om jag gillar Utvandra så kommer jag ju direkt att vilja läsa fortsättningen, så därför är det bäst att spara den till sist. Jag hoppas verkligen att jag ska gilla Steglistan också eftersom det finns gott om böcker som Donna Tartt skrivit som jag skulle vilja djupdyka i.

Vi var inne en sväng i stan igår för att göra Slottskogen och drälla på stan. "Köp 4 betala för 3" löd budskapet i bokhandeln så snabbt som attan plockade Kristoffer och jag på oss hela åtta böcker. Inte helt gratis vill jag lova. Men det var i alla fall då vi köpte dessa härliga alster som jag ska börja med .... nu. Yohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!