fredag 25 september 2015

10 år

För tio år sedan träffade jag den här mannen som jag senare bestämde mig att dela resten av livet med.
Flottfärd i Revesjö
En Nollmiddag, en stulen hatt, ett biobesök och en promenad i hela stan och plötsligt var det bara vi.
Chippen och Idas bröllop
Vi har skrattat. Vi har gråtit. Vi har rest runt. Vi har flyttat runt. Vi har gift oss. Vi har köpt bil. Vi har köpt hus. Vi har fått världens underbaraste lilla barn tillsammans. Och snart får vi åter igen bli föräldrar.
GrandCanyon - 20121127 - 8år 2010-83Stresa
Vi har delat så mycket och jag är så glad att det är just dig jag får dela allt det här med. Det är häftigt att tänka på allt vi har kvar att uppleva. Trots att vi har olika intressen har vi samma drömmar.
LinaKristoffer131
Jag älskar dig Kristoffer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!