onsdag 20 januari 2016

Semlor

Jag har börjat utveckla ett extremt stort sug efter mjölk och godis (ej i kombination) på kvällen. Jag har alltid gillat mjölk men nu känns det som att det eventuellt håller på att gå över styr. Godissuget som uppstår efter varje måltid ser jag inte så mycket som ett begär utan som något som jag måste ha för att orka med. Annars blir jag helt apatiskt matt i kroppen.
Semlor
Jag funderar lite om jag ska kombinera dessa två sug till att börja frossa i semlor redan nu. Semlor är ju utan tvekan en av de bästa sakerna jag vet. Jag har ju till och med gjort en film om dem liksom!  Enligt Kristoffer så äter man semlor en dag om året. Enligt mig får man äta semlor med start i januari. När jag ammade Aaron hade jag en sjukligt sockerbehov och jag tror att jag åt typ en semla om dagen under hela februari. Det blev ganska dyrt. Så då började jag att baka egna istället. Då blev det minst en semla om dagen.  Alltså shit. Jag kan knappt skriva om det längre. Känner bara hur begäret efter denna perfekta skapelse växer sig större och större. Gah! Nu till helgen så gör jag en batch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!