lördag 30 april 2016

Diamantbröllop

Idag firar vi min farmor och farfar som har varit gifta i 60. Hurra! Så otroligt häftigt. Tänk om jag och Kristoffer får fira det en dag. Svindlande tanke. Det ska bli så kul att få uppmärksamma dem idag. Lite extra roligt att få träffa farmor och farfars syskon också. Jag kan bara minnas att jag har träffat släkten på farmors sida en gång. Kanske gjorde jag det som bebis också men det kommer jag inte ihåg.
20160229-IMG_686820160229-IMG_6840
Vi har ett fullspäckat (nåja) schema med lekar, fotografering och tårt-frosseri att se fram emot. Bara min lillebror som är iväg på övning som tråkigt nog inte kan vara med. Annars tror jag att hela tjocka släkten kommer och det är ju grymt roligt.
Farfars 80års kalas
Den här bilden tog vi när farfar fyllde 80. Då berättade jag att vi väntade Aaron och det var så fint. Och nu. Tänk nu. När vi tar en ny sån här bild så är det FYRA barnbarnsbarn som tillkommit. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!