tisdag 28 juni 2016

En utflykt till Jönköping

I söndags gjorde vi en dagsutflykt till Kristoffers syster (och familj) i Jönköping. Jag fullkomligt älskar deras hem. Designbingo delux men även om det är som att kliva in i ett glossigt inredningsmagasin så är det också ett av de mest ombonade och mysiga hemmen jag vet. Inte en helt lätt sak att åstadkomma i ett nyproducerat hur tänker kanske vissa, men de har verkligen lyckats. Och trädgården sedan. Helt fantastisk! Massa vackra växter som trängs med miljarder (okej lätt överdrift men ni fattar) leksaker i en skön blandning.
20160626-IMG_0467 20160626-IMG_0444
Eftersom jag är ganska värdelös på att fota inredning så blev det dock inget av den varan. Desto mer bilder på barnen. Och trädgården.
20160626-IMG_0421 20160626-IMG_0440 20160626-IMG_0437
Jag fattar ju att det är lite knäppt att blogga om hur något ser ut utan att visa en enda vettig bild. Men bear with me. Jag har nämligen en plan på att anmäla deras hem till valfri inredningstidning så att de kan komma och göra ett hemma hos reportage där. Så då är mitt bild-problem löst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!