tisdag 30 augusti 2016

Some days...

Igår hade vi en sån där dag som liksom bara inte ville ta slut. Natten till måndagen allt annat än vilosam och jag räknade ihop till 2h sammanhängande sömn, resten var upphackad i småstycken. Jag tror att Märtha är inne i någon form av utvecklingsfas för hon har varit allt annat än glad (övertrött gissar jag) och det känns som att jag ägnade dagen åt att natta henne. Tack och lov var Aaron ganska medgörlig och glad men det räckte liksom inte ändå. Jag fick påminna mig själv, som någon form av mantra, att jag är stark, jag klarar det här, och imorgon är en annan dag.
20160827-IMG_2761
När Kristoffer slutade tidigt och kom hem redan 15.30 så var det som en gudagåva vill jag lova. På med regnkläder på Aaron och så ut med honom så att han fick hjälpa till att bygga på förrådet. Så kundej ag gå in och landa lite innan det var dags för den lilla gaphalsen att vakna upp igen.
20160827-IMG_2768
Tur att de där ungarna är söta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!